står inte ut..

klarar inte av 8:an längre. klarar inte av att vara 14. allt suger. allt är piss. allt du ser är ett falskt leende, men bakom allt finns tårarna. står inte ut! tror jag får damp. allt jag har är mina katter , min syster , gården och min kamera. nästan tre av grejerna kommer att tas iväg från mig. allt me kompisar är inklusive jobbigt.. känns som om det bara är fem pers som jag kan verkligen lita på och så är det min mamma. den ända personen som verkligen har ställt upp. den bästa personen i hela världen. enligt mig. älskar dig mamma ♥

jag behöver verkligen komma iväg. någonstans , är så SJUKT jävla trött på sverige och allt. vill lägga mig under täcket och aldrig återvända. jag vill titta på lejonkungen och äta ice cubes + red hots (?) från america. ÅÅH.. damp på G.

och för dom som inte riktigt fattade de så.. tar jag en liten blogg paus.. tillbaka fräsh och allt den 8:de november ! alltså dagen efter höst lovet. hoppas ni ändå läser från frida perspektiv ! älskar er alla. ni är bäst ! puss / josefin ♥

the real me.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du klarar det :)

2010-10-27 @ 22:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0