Ny kategori, listor

TIO JAG.
1. heter: Frida
2. ålder: 15
3. bor: Stockholm
4. längd: 1.72
5. har en bästavän: aa
6. parfym: såklart
7. har på mig: mjukisbyxor tröja & tjocktröja
8. har kompisar av det andra könet: mh
9. ska nu: skriva klart
10. har bra självförtroende: vene

NIO HAR
1. har en sjukdom: ah
2. har många kompisar: typ
3. har pengar på mobilen: mh
4. har msn: dah
5. har vart kär i en som inte känt samma sak: hm. ja
6. har en kompis nu sedan barndomen: mm
7. har duschat idag: ja snart
8. har vart full: nej! för jag är bäst !
9. har skilda föräldrar:

ÅTTA ÖVRIGT
1. vart utomlands: aa
2. vart var du utomlans sist: Italien
3. vem berättar du allt för: inte många
4. vem litar du på mest: jag vet inte
5. senaste inköp: godis
6. ljuger om vart du är till dina föräldrar: öh nej ?
7. tycker om någon just nu: som aldrig förut
8. har åkt skidor: SÅKLART :D

SJU SENASTE

1. du pratade med: min bror
2. du pratade i telefon med: mamma
3. smsa med: chloe
4. du kramade: vene
5. du pussade: vene
6. du msnade med: vene
7. du sov bredvid: vene

FEM ANTINGEN ELLER
chips eller godis? chips
bästa vän eller många kompisar? bästavän
jeans eller shorts?: Jeans
svart eller gult? Svart
mp3 eller iPod? iPod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0