hemma nu

haaha.. som ni märker så börjar jag blogga lite varsamt igen.. kanske inte så mycket men kan inte låta bli.. ^^ nu över till något annat:

linnéa den sötaste lilla skiten åker förfan till thailand idag.. eller hon kanske sitter på planet nu, fast så kanske hon är framme!? de som var grejen var att jag kommer sakna henne som in i helvetes jävla skit ! haha.. glöm nu inte min och simmes LV fejk plånböcker (Y) och köp en liten katt till rosanna :D:D:D:D:D jag kommer sakna dej som FAN , jag får liksom inte gå med dig till bussen imorn, rent helvete? japp. ha det nu JÄÄÄÄVLIGT underbart i thailand och sola lite extra för mig ! jag ser så blek ut... hahaha. iaf. nu ska jag sova. puuuuuusss

älskling ♥


HAHAHAHHAHA har alltid så JÄVLA roligt med dej. ♥ 10 dagar utan dej dessutom.. killme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0