hej. munter eller ?

heeeeeeeeej . igår uppdaterade jag SÄÄÄMST , jag vet. men först var jag me pm och grim i typ? 30 min . vi hade de kuuul. sen åkte jag till forum med min syrra. vi åt en macka på sandys och en becool. skit gott. de tog typ 1 timma för mammaochmig att fixa min telefon och vi fick en hel del gratis saker för att dom hade sabbat något kort elr nåt? men nu har jag iaf min baby ♥

När vi hade fixat telefonen så åkte jag till simhallen och simmade lite. Såg max där och issa ! :) När vi kom hem så åt vi lite choklad praliner & the. Medans vi såg på top model 14 ! :) Sen sov jag. trött som FAN :o satt även i bastun lääänge me issa och snackade. najs som fan. iaf. nu ska jag koncentrera mig på franskan. fast jag HATAR maria. hon är en *****. hejdåååå ♥

ÄLSKLING <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0