förlåååt för icke bloggning (varning långt inlägg)

men jag hade det fullt upp igår :o när jag klev av bussen och hade gått halva vägen så kom jag ihåg att jag hade glömt min data på buss hålls platsen.. -.- så jag bad pm ta med den till ångbåtsvägen och de gjorde han (y) sen gick jag, sebbe, grim och philip hem till grim. vi gjorde volter på hans studsmatta , åt kanel , spela halo och cod 4. hahah.. skiiiiiiiit kul vare. jag gick hem vid 6 och då åt vi bakad kartoffel (potatis på tyska), sen skulle jag ha simmat, men de blev inte så. Jag kolla ist på top modell och simpsons. jag ska äta lite "brunch" om ett tag. och kolla på någon film.. sen ska jag göra läxa och sova. e trött.. men fick en liten sovis till halv 9 (HAHAHAH). juste.. h3h3 glömde säga att jag "kindof" är sjuk. mag sjuk på G? kanske.. jag har ont i magen , spyfärdig och har ****** inte fräsht att nämna i bloggen men ni vet säkert ändå. har kollat på kvällens DHW för att jag ska sova tidigt. har även kollat på halva ANTM säsong 13 avsnitt 4 typ? såg att avsnittet skulle vara sjukt jävla bra.. och till er som inte sett de, än så länge så är de sjukt jävla bra. haha. nej , nu ska jag fixa mat. ÄR HUUUUUUNGRIG. wow monstret i mig har vaknat. Watch out, puss ♥

saknar oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0