är hemma nu..

.. alla söta ! snart kommer min mami och catta , min moster. hon ska sova hos oss och vi ska BASTA ! fyfan va skönt och jag tänker iaf rulla i snön !! woohooo!! :) haha. imorn ska jag chilla , träna , göra läxor.. etc.. ni vet ! :) och frida.. SKRIV FÖR I HELVETE :D om cirka 20 eller 30 min så skulle JUNO börja.. haha, älskar filmen. såg den med linnea johansson på hennes födelsedag för två år sen eller nåt :) haha.. de va kul ! :) ♥ nu ska jag underhålla mig tills juno börjar ! puss

hahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahhahah kan......... inte........ sluta....... skratta........... tobbe e så jävla skön..... HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA jag .. tror.. jag .. dörr.... :) ett år sen , nästan exakt ju ! :)

Kommentarer
Postat av: rosanna

fyfan va ful bild ...

2010-10-23 @ 23:19:03
URL: http://rosannaochlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0