alla bloggläsare , hjälp mig med mitt problem !

♥ hej , jag är hemma från min syrra nu , vi hade det skit mysigt, barnen har blivit så jefla stora ! :)

Över till annat ! Jag fick värsta.. genombrottet förklarat nu.. eller? kan man säga så? haha.. nej , men jag fick värsta kicken ! På höst lovet ska jag färga håret.. och jag har haft typ alla färger, mellanblond när jag fick i fyran vilket är typ min mest normala , fast det blir mörkare och mörkare för varje dag som går, vinrött , svart (2 ggr) , mörkbrunt och oranget.. så jag tänkte.. varför kör jag inte på blont? :) så nu tror jag att jag ska färga blont. nu kommer vi över till hjälpen, jag ska färga själv.
1. Hur många "paket" blont hårfärg behöver jag? Jag ska inte bleka så ganska många antar jag.
2. Blir de grönt? eller är de bara en myt?
3. Vilka produkter är bäst? Vilken hårfärgnings "företag" är bäst?
Jag har ju tre kompisar (frida, linnéa j och fanny l) som gått från brunt som jag och lite ljusare till blont och de gick ju? bra liksom.. men jag behöver seriös hjälp.. skriv en kommentar och hjälp mig ! puss ♥
här är den färgen jag är ute efter:

och här är när jag lånade linnea j's hårförlängning för drygt ett år sedan:
HOPPAS NI SVARAR PÅ MINA FRÅGOR !!! :)

Kommentarer
Postat av: F

Färga inte hela håret blont, gör slingor i stället. Bättre för utväxten ;)

2010-10-24 @ 18:12:27
Postat av: Fanny

Håret blir bara grönt när du badar i klor (?) som i pooler och sånt

2010-10-24 @ 21:23:22
URL: http://supermaan.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag tycker verkligen inte att du ska blondera dig. För det första så kommer ditt hår troligen bli orangt eller gult eftersom att du har en röd ton i ditt hår. Sen så kan dit hår gå av om du blonderar för mycket. Det har hänt mig och det tar jättelång tid innan håret blir "friskt" igen. Sen så kan ju håret även bli grönt om du badar i klor.

Plus att din hårfärg är grymt fin som den är! :)

2010-10-25 @ 20:50:43
URL: http://stockinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0