27 oktober

TJA!
Nu när jossan tar bloggpaus så får jag väll försöka ta tag i bloggen igen då. är inte så bra på att blogga som jossan men för hennes skull ska jag försöka. aja nu har jag iallafall fixat planer för halloween :D ska vara m några kompisar typ. haha jaja. på fredag ska jag träffa jossan och jag venne om jag ska jobba imorgon. orkar inte vara hemma mera men på riktigt så mår jag illa hela tiden. venne om jag pallar men jag borde. så jag jobbar nog iallafall. hursomhelst så har jag vart hma idag och vaknade runt halv 12. jag vaknade först klockan 4 och då kunde jag typ inte somna igen ? aja skriver snart igen hejdå !




riiiiiktigt gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0